Služby

     Našu ponuku tvoria komplexné služby v oblasti spracovania účtovnej, daňovej a mzdovej agendy. Samozrejmosťou sú ekonomické poradenstvo a konzultácie.


Vedenie účtovníctva, dane

- podvojné účtovníctvo:
  • spracovanie, zaúčtovanie predložených dokladov a posúdenie ich formálnej a vecnej správnosti z hľadiska účtovného a daňového,
  • vedenie účtovných kníh – hlavná kniha, účtovný denník, kniha pohľadávok a záväzkov, pokladničná kniha, kniha bankových dokladov, prehľad majetku, atď.
  • vedenie analytickej evidencie,poskytovanie priebežných informácii o hospodárskom výsledku, stave majetku, záväzkov, pohľadávok v dohodnutých časových intervaloch,
  • vedenie evidencie DPH + vypracovanie daňového priznania pre DPH, kontrolného výkazu, súhrnného výkazu
  • vyhotovenie podkladov k inventarizácii majetku a záväzkov,
  • vykonanie dokladovej inventúry účtov Hlavnej knihy ku dňu uzávierky,
  • spracovanie ročnej účtovnej uzávierky a závierky (súvaha, výkaz ziskov a strát, poznámky),
  • vypracovanie daňového priznania dane z príjmov PO, dane z motorových vozidiel, dane z nehnuteľnosti,
  • v prípadoch určených zákonom zabezpečíme vykonanie auditu účtovnej závierky.

- jednoduché účtovníctvo:

  • spracovanie, zaúčtovanie predložených dokladov a posúdenie ich formálnej a vecnej správnosti z hľadiska účtovného a daňového,
  • vedenie účtovných kníh - peňažný denník, kniha pohľadávok a záväzkov, pokladničná kniha, kniha bankových dokladov, prehľad majetku, atď.,
  • poskytovanie priebežných informácii o hospodárskom výsledku, stave majetku, záväzkov, pohľadávok v dohodnutých časových intervaloch,
  • vedenie evidencie DPH + vypracovanie daňového priznania pre DPH, kontrolného výkazu, súhrnného výkazu
  • vyhotovenie podkladov k inventarizácii majetku a záväzkov,
  • vykonanie dokladovej inventúry ku dňu uzávierky,
  • spracovanie ročnej účtovnej závierky a uzávierky (výkaz o majetku a záväzkoch, výkaz o príjmoch a výdavkoch)
  • vypracovanie daňového priznania dane z príjmov FO, dane z motorových vozidiel, dane z nehnuteľnosti.

Mzdy a personalistika

  • prihlásenie/odhlásenie organizácie a zamestnancov v poisťovniach,
  • výpočet miezd na základe podkladov o dochádzke,
  • vyhotovenie výplatných listín, výplatných pások,
  • vyhotovenie a odoslanie mesačných výkazov do poisťovní,
  • spracovanie mesačných prehľadov a ročného hlásenia o zrazených preddavkoch na daň z príjmu zo závislej činnosti,
  • spracovanie mzdových a evidenčných listov,
  • vedenie mzdovej a personálnej agendy na každého zamestnanca,
  • vyhotovenie bankových príkazov na úhradu miezd, poistného a zrazenej dane,
  • spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmov zo závislej činnosti zamestnancov,
  • vyhotovenie potvrdení - o zdaniteľných príjmoch, o zamestnaní (zápočtový list), atď...

Poradenstvo a Ostatné služby
  • ekonomické poradenstvo
  • právne poradenstvo a služby v spolupráci s právnymi kanceláriami
  • zastupovanie, resp. asistencia pri kontrolách a styku s daňovým úradom a poisťovňami
  • pomoc pri optimalizácii daňového zaťaženia
  • rekonštrukcia účtovníctva
  • vypracovanie vnútropodnikových smerníc
  • vypracovanie štatistických výkazov
  • finančná analýza
  • pomoc pri vypracovaní podkladov k žiadosti o úver
  • upozornenie na legislatívne zmeny


Semináre

Pripravujeme pre Vás ekonomické semináre zamerané na oblasť daní, účtovníctva a miezd pod vedením renomovaných lektorov s dlhoročnou praxou.

Hlavným cieľom seminárov je zabezpečiť pre každého účastníka prísun aktuálnych informácií v stále sa meniacich zákonoch.

Otázky, postrehy, pripomienky, resp. podnety na obsahovú náplň seminárov zasielajte na e-mailovú adresu:



Aktuálna ponuka seminárov

Pripravujeme aktuálny zoznam seminárov. Viď sekcia "Semináre".



Organizačné pokyny a podmienky účasti na seminári

  1. Na seminár sa účastník môže prihlásiť prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo zaslaním prihlášky poštou najneskôr 3 prac. dni pred termínom konania seminára kedy je obvykle aj uzávierka prihlášok. Prihlášky po tomto termíne je potrebné konzultovať s kontaktnou osobou uvedenou na pozvánke.
  2. Došlé prihlášky nepotvrdzujeme. Účastník obdrží oznam iba ak dôjde k zmene, alebo ak požiadavke účastníka nie je možné vyhovieť. V prípade prekročenia kapacity budú účastníci zaradení na seminár v poradí v akom sa prihlásili, t. j. podľa poradia došlých prihlášok. Ostatným účastníkom bude ponúknutý náhradný termín alebo zrušenie prihlášky a vrátenie účastníckeho poplatku.
  3. Vstup na seminár bude účastníkovi umožnený iba po úhrade účastníckeho poplatku a to vkladom alebo prevodom na bankový účet: SK05 1100 0000 0029 2188 6503 vedený v Tatra banke, a. s.. Účastnícky poplatok sa považuje za uhradený dňom pripísania sumy na bankový účet organizátora. Variabilný symbol = číslo seminára, Konštantný symbol = 0308, Špecifický symbol = Vaše IČO. Úhradu účastníckeho poplatku preukazujú pri prezentácii len účastníci, ktorí uskutočnili prevod z bankového účtu z banky inej než je banka organizátora po uzávierke prihlášok.
    Účastnícky poplatok neuhrádzajte poštovou poukážkou!
  4. V prípade, že sa prihlásený účastník nemôže zúčastniť seminára, má právo vyslať za seba náhradníka.
  5. Faktúru organizátor vystaví a doručí účastníkovi v deň konania seminára alebo po jeho uskutočnení poštou na adresu, ktorá je uvedená na prihláške na seminár alebo e-mailom. V prípade platieb prijatých vopred, organizátor vystaví daňový doklad k prijatej platbe podľa zákona o DPH, okrem platby za seminár prijatej vopred v tom istom mesiaci ako sa koná daný seminár, kedy vystaví faktúru so zúčtovaným preddavkom.
  6. Účastnícky poplatok zahŕňa nájomné, pracovné materiály, občerstvenie (napr. káva, čaj, nealko, bageta, chlebíčky, keks a pod.).
  7. Organizátor si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu lektora, programu seminára (v prípade schválenia zmien v NR SR do termínu konania seminára), miesta konania alebo zrušenia seminára. O všetkých prípadných zmenách bude účastník informovaný 1 pracovný deň pred konaním seminára (prostredníctvom e-mailu, telefonicky).
  8. Počas seminára je zakázané zaznamenávať akékoľvek obrazové alebo zvukové záznamy, ak nie je dohodnuté inak.
  9. Za správnosť odborných informácií prezentovaných počas seminára ručia lektori.
  10. Storno podmienky:
    Prihlásený účastník môže zrušiť svoju prihlášku do termínu uzávierky prihlášok bez storno poplatku.
    Pri zrušení prihlášky po termíne uzávierky prihlášok do dňa konania seminára je organizátor oprávnený účtovať storno poplatok vo výške 30 % účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti na seminári bez predchádzajúceho storna prihlášky (e-mail) účastnícky poplatok organizátor nevracia.
  11. Súčasťou seminára môže byť aj losovanie o zaujímavé ceny, ktoré sa uskutoční po obedňajšej prestávke.
  12. Organizátor môže poskytnúť účastníkom seminára nenárokovateľnú zľavu (ďalej tiež zľavnenú cenu), ktorej výšku a podmienky poskytnutia stanoví v pozvánke v rámci informácii o jednotlivých seminároch zverejnenej na webovej stránke organizátora. Jej využitie je dobrovoľné a spätne po úhrade účastníckeho poplatku sa nepriznáva, ak do dňa uzávierky prihlášok o ňu účastník e-mailom dodatočne nepožiada.




Všeobecná prihláška na semináre

Stiahnutie dokumentu *.PDF: Všeobecná prihláška na semináre (veľkosť 180kB)           

Stiahnutie dokumentu *.DOC: Všeobecná prihláška na semináre (veľkosť 220kB)           



.

O násSlužbyCenník služiebKontaktyKariéraUžitočné odkazy